Social CRM Business Software

Hos mediehuset udvikler vi løsninger for virksomheder, der har behov for at systematisere kontakten med kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere. Et socialt virksomhedsnetværk kan bruges til mange ting. Fælles for dem alle er, at de giver mulighed for kommunikation og interaktion mellem samarbejdspartnere.

Vi udvikler supportsites, intranet, informationsbanker og CRM-systemer. Alt sammen baseret på samme stabile platform, som vi har udviklet gennem flere år i samarbejde med vores partnere.

Kundesupport med socialt kundenetværk

Vi kan hjælpe jer med at tilføje den sociale dimension til jeres kundekontakt, så I får mere overskud til at engagere jer direkte med jeres kunder.

Når kunderne kan finde svar på deres spørgsmål på support-sitet, sparer I både tid og penge. Kunderne bliver desuden mere tilfredse ved selv at kunne finde den information, de søger, på et hvilket som helst tidspunkt af døgnet.

Glade kunder resulterer i mersalg og et bedre image for jer.

Gennem det sociale supportsite kan kunder få svar på deres spørgsmål, få adgang til dokumentation, og også fremføre nye ideer til forbedring af jeres produkter.

I vil dermed få fordel af at se, hvad der rører sig hos kunderne, og I kan tidligt spotte nye trends og ideer. På den måde bliver I ikke de sidste, der ved, hvad jeres kunder tænker. Og samtidig får kunderne en langt bedre oplevelse.

Kollektiv hukommelse med intranet

Vores intranet-løsning kan fungere som CRM med kundedatabase og case tracking. Hver medarbejder har sin side med emner, der skal følges op på, og andre medarbejdere kan let overtage, hvis nogen tager på ferie, da alt er kronologisk dokumenteret. Så er der ingen risiko for, at kunder og opgaver bliver glemt.

Samarbejde med privat net

Det bliver lettere at samarbejde over lang tid og afstand, når alt er samlet på ét sted. Kalender, dokumenter, projekter og delelementer er alle tilgængelige på samme site. Alt er selvfølgelig sikret mod uvedkommendes adgang.

Frihed til at vokse - uden merudgifter

Med mediehusets løsninger er I ikke bundet af restriktive licensaftaler. Der er ingen kunstige begrænsninger, når det gælder antallet af brugere eller installationer, og ingen årlige licensafgifter.

Vi har bl.a. udviklet CRM systemer for Femern Belt Development, som hjælper konsulenter, samarbejdspartnere og virksomheder med kommunikation, detaljerede regnskaber og konstant opdaterede oversigter over projektets tilstand.

Kontakt os for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe jer med at gøre virksomhedens kommunikation mere strømlinet, eller for at få vist systemer vi allerede har udviklet for kunder.